sâmbătă, 8 septembrie 2012

Ratza umanófila si Ladaru Company dha` la Bucale

Dupa ce am reparat tabla pusa de Ladaru Company,gainile nu mai se oua prin vecini.Dragi mei dupa ce am pus tabla cu Ladaru da la Bucale, ca o facatura dupa  cum spune si proverbul Romanesc ,boul care bea apa de doua ori pe inserat nu trage dimineata la plug, nu am ramas doar cu tabla stramba ,a doua problema a fost legata de arataniile de prin curte.
 Aveam si eu sapte gaini si doua rate , gainile nu se mai scremeau ca inainte iar la cuibar saracie totala  nu se vedea picior de ou , ma gandeam ca sunt constipate ca poate supararea  mea legata de cum a pus tabla Ladaru a afectat gaina in subconstient , am stat asa fara sa pun in tigaie un ou de la gainusele mele patru saptamani , ca un facut dupa ce am reparat tabla aud din nou cantecul dulce al gainilor ,va pupic dragelor nu uitati  ca se apropie sarbatorile va asteapta multe surprize.
Eu zic ca a fost de la tabla.Acum a mai ramas sa rezolv problema celor doua rate , Probabil ca va intrebati de ce le numesc Rate umanófile , Intr-o seara m-a duc sa arunc niste mancare la caine , in timp ce mangaiam cainele pa cap suna telefonu, un amic spune  ia scrie pe Google Ladaru Company si dai sa caute , nerabdator din fire ca sa nu mai intru in casa caut direct pe telefon Ladaru etc…Si ce vad ..Scrie cine vrea o relatie cu mine sa ma caute semnat Ladaru Cu Tabla …Coincidenta a fost ca una din cele doua  rate care le tineam  in cotet a tras cu coada ochiului si l-au vazut pe Ladaru ,ratele alea erau destepte vorbeau mai multe dialecte de macaiala , au citit ce scrie acolo si duse au fost …

PS….LADARULE SA STI CA RATELE NU SUNT SERIOASE SUNT DUPA BANI NU SE MERITA  SA INTEMEIEZI O FAMILIE CU ELE…Sa aduci ratzele inapoi


Am vandut bicicleta la copil sa repar tabla pusa de Ladaru.
Talismanul tepuitorului
Ladaru Company pe Facebook
Zidarul posedat,vrajitorie cu saci de ciment
Zidarul cu obsesie caineasca.
Obsesie caineasca cu finalizare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu